Brief – poznajmy się lepiej!

Informacje podstawowe

Dane kontaktowe:

Zanim przejdziesz dalej, wybierz interesującą się usługę!

Kolejny krok

Informacje o rynku i marce

Strona internetowa, która ma być pozycjonowana:

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę / swój produkt?

Główny cel strony:
Co chcemy osiągnąć? Sprzedać produkt, usługę, dostarczyć informacje o firmie, budować wizerunek?

Otoczenie konkurencyjne:
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Doświadczenie z pozycjonowaniem i innymi kanałami promocji

Czy Twoja strona internetowa jest obecnie pozycjonowana?
Czy Twoja strona internetowa była kiedykolwiek pozycjonowana?
Uzupełnij to pole, jeżeli Twoja strona internetowa nie jest obecnie pozycjonowana.
Czy posiadasz listę słów kluczowych, na które chciałbyś, aby była widoczna Twoja strona internetowa?

Czy posiadasz dostęp do konta Google Search Console?
Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics?
Wymień swoje kanały komunikacji.

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Kiedy chciałbyś rozpocząć pozycjonowanie swojej strony internetowej?

Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?


Informacje o rynku i marce

Strona internetowa, która będzie promowana poprzez kampanię Google AdWords

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę / swój produkt?

Główny cel strony:
Co chcemy osiągnąć? Sprzedać produkt, usługę, dostarczyć informacje o firmie, budować wizerunek?

Otoczenie konkurencyjne:
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Doświadczenie z Google AdWords i innymi kanałami promocji

Czy Twoja strona internetowa jest obecnie promowana poprzez Google AdWords?
Czy posiadasz listę słów kluczowych, na które chciałbyś, aby była widoczna Twoja strona internetowa?

Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics?
Czy posiadasz dostęp do konta Google AdWords?
Wymień swoje kanały komunikacji.

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Kiedy chciałbyś rozpocząć promowanie swojej strony internetowej w systemie Google AdWords?

Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?


Informacje o rynku i marce

Adres fanpage’a oraz strony internetowej, która ma być promowana w systemie reklamowym Facebook Ads:

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?

Główny cel strony:
Co chcemy osiągnąć? Sprzedać produkt, usługę, dostarczyć informacje o firmie, budować wizerunek?

Otoczenie konkurencyjne:
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Doświadczenie z Facebook Ads oraz innymi kanałami promocji

Czy Twoja strona internetowa lub fanpage firmowy jest obecnie promowany za pomocą Facebook Ads?
Czy Twoja strona internetowa lub fanpage były kiedykolwiek promowane za pomocą Facebook Ads?
Uzupełnij to pole, jeżeli Twoja strona internetowa lub fanpage nie jest obecnie promowany w systemie Facebook Ads.
Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics?
Wymień swoje kanały komunikacji.

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Kiedy chciałbyś rozpocząć promowanie Twojej strony internetowej lub fanpage’a w systemie Facebook Ads?

Czy twoja firma posiada własny dział graficzny lub współpracujesz stale z wybranymi grafikami?
Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?


Informacje o rynku i marce

Adres fanpage’a Twojej firmy:

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?

Główny cel strony firmowej na Facebooku:

Otoczenie konkurencyjne:
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Doświadczenie z pozycjonowaniem i innymi kanałami promocji/span>

Czy Twoja strona internetowa lub fanpage firmowy jest obecnie promowany za pomocą Facebook Ads?
Czy Twoja strona internetowa lub fanpage były kiedykolwiek promowane za pomocą Facebook Ads?
Uzupełnij to pole, jeżeli Twoja strona internetowa lub fanpage nie jest obecnie promowany w systemie Facebook Ads.
Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics?
Wymień swoje kanały komunikacji.

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Kiedy chciałbyś rozpocząć prowadzenie profilu Twojej firmy na portalu Facebook przez agencję?

Czy twoja firma posiada własny dział graficzny lub współpracujesz stale z wybranymi grafikami?
Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?


Informacje o rynku i marce

Strona internetowa, której dotyczy promocja:

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?

Główny cel strony:
Co chcemy osiągnąć? Sprzedać produkt, usługę, dostarczyć informacje o firmie, budować wizerunek?

Otoczenie konkurencyjne:
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Doświadczenie z pozycjonowaniem i innymi kanałami promocji/span>

Czy Twoja strona internetowa jest obecnie pozycjonowana?
Czy Twoja strona internetowa była kiedykolwiek pozycjonowana?
Uzupełnij to pole, jeżeli Twoja strona internetowa nie jest obecnie pozycjonowana.
Czy posiadasz listę słów kluczowych, na które chciałbyś, aby była widoczna Twoja strona internetowa?

Czy kiedykolwiek prowadziłeś bądź obecnie prowadzisz promocję swojej firmy w systemie Google AdWords lub Facebook Ads?

Czy posiadasz dostęp do konta Google Search Console?
Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics?
Wymień swoje kanały komunikacji.

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Kiedy chciałbyś rozpocząć kampanię reklamową Twojej firmy w Internecie?

Czy twoja firma posiada własny dział graficzny lub współpracujesz stale z wybranymi grafikami?
Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?


Informacje o rynku i marce

Adres www strony internetowej:

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?

Jaka jest wizja Twojej firmy?

Jaka jest misja Twojej firmy?

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Jaki problem rozwiązuje Twój produkt lub usługa?

Jak oceniasz rozpoznawalność Twojej firmy wśród Twoich obecnych i potencjalnych klientów?

Jak oceniasz rozpoznawalność Twojej firmy na rynku?

Jakie cele komunikacyjne postawiłeś swojej firmie?

Doświadczenie z PR’em i różnymi kanałami promocji

Czy posiadasz strategię komunikacji?

Jakie działania PR-owe prowadziłeś do tej pory?

Czy działania przyniosły zamierzony efekt?
Wypełnij tylko w przypadku, jeżeli prowadziłeś do tej pory jakiekolwiek działania PR-owe dla swojej firmy.

Wymień swoje kanały komunikacji:

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?


Informacje o rynku i marce

Strona internetowa, która ma zostać wypromowana:

Profil firmy:
Proszę w kilku słowach opisać profil swojej firmy, obszar działania, oferowane towary/usługi, na czym polega biznes.

Grupa docelowa:
Do kogo kierujesz swoją markę/swój produkt?

Główny cel strony:
Co chcemy osiągnąć? Sprzedać produkt, usługę, dostarczyć informacje o firmie, budować wizerunek?

Otoczenie konkurencyjne:
Prosimy o podanie linków do stron www konkurencji, zarówno tej najbliższej, osiągalnej, jak i wiodącej na rynku.

Co wyróżnia Twój produkt spośród konkurencji?

Czy zależy Ci na wypromowaniu konkretnego produktu/usługi?

Doświadczenie z promocją internetow

Czy promowałeś swoją firmę lub konkretne usługi w Internecie?
Czy Twoja strona internetowa była kiedykolwiek lub jest obecnie pozycjonowana?
Czy posiadasz listę słów kluczowych, na które chciałbyś, aby była widoczna Twoja strona internetowa?

Czy posiadasz dostęp do konta Google Search Console?
Czy posiadasz dostęp do konta Google Analytics?
Wymień swoje kanały komunikacji.

Jakie działania marketingowe były przez Ciebie prowadzone do tej pory?

Które z dotychczasowych działań reklamowych były skuteczne i dlaczego?

Wymień swoje cele biznesowe:

Jakiej kwoty inwestycji nie chcesz przekroczyć w skali miesiąca?
.

Czego oczekujesz od naszych działań?

Czy możemy pomóc w innych dodatkowych kwestiach?

Jak do nas trafiłeś?